Jumaat, 12 Ogos 2011

~ PUISI ~


Assalamualaikum all readers...Free tak? Jom luang masa sikit baca puisi yang di reka oleh seeorang kawan Cik Misa..ngeee~~

Abang K,
Mengapa begini cinta kita,
Dengan selamba kau bersuara,
"Kita tak sedarjat, tak sebangsa,"
Aku kelu, malu nk tunjuk muka,
Tapi, kau tersengih aja,
Aku mula sesak dada,
Rasa nak terjun lombong pula!

Abang K,
Memang benar apa diata,
Cinta aku buta,
Tak berpijak di bumi yang nyata,
Tapi, au peduli apa,
Walau terjun ke mulut buaaya,
Walau disengat tebuan juga,
Aku rela apa saja,
Sebab tu lakonan je semata-mata ( hehehehehe )

Abang K,
Aku benar-benar dilamun cinta,
Sumbang suaramu aku terkesima,
Black kulitmu aku terpesona 
Seciput janggutmu aku tergoda,
Aroma bodymu, fuh! Buat aku merana,
Tapi, aku peduli apa
Waalau dah seratus kaali kau kata,
" Kita tak sedarjat, tak sebangsa..
Aku kambing kau ayam "

Aku terus terdiam.....





~ Entri Cik Misa ~

4 ulasan:

  1. cik misa ya, sya suka p
    k gdluck imej bru k

    BalasPadam
  2. hehehehe..
    thx atas komentar cikgu asri ya...
    imej baru..isi pn baru2 lg..hohoho

    BalasPadam
  3. xder la pandai sngt ..
    ne pn kwn yg buat..hihih

    BalasPadam

~Pecah kaca, pecah gelas, Sudah baca harap balas~