Isnin, 8 Ogos 2011

~ muhasabah diri ~

~.~ aSSalamualaikum all readers..petang ni Cik misa nk share kata2 yg Cik Misa ambik dr kwn kt fb..menyentuh hati bila membaca nya..huhuhuh..renung2kn la ea..


Jangan Berbangga dengan CalvinKlien & Armani Exchange anda kerana Pakaian Terakhir anda adalah Kain Kafan & perfume anda adalah kapur barus '' Jangan Berbangga dengan BMW & Caldina GTfour anda kerana Kenderaan terakhir anda adalah Keranda yang akan diusung " Jangan Berbangga dengan Banglo dan Condo anda kerana Tempat rehat anda yang t...erakhir adalah Kubur '' Jangan Berbangga dengan Kehenseman at......au Kecantikan anda kerana Akhirnya Hanya menjadi santapan si Cacing dan Serangga '' Saya bersumpah Demi ALLAH S.W.T , Demi ISLAM dan Demi ajaran AGAMA , Saya akan menyebarkan mesej ini ke 15 teman-2 saya.Apabila Saya melanggar Sumpah saya ini ,Maka MUSIBAH akan selalu menimpa saya Saya akan selalu GAGAL dlm usaha dan segala CITA takkan pernah terwujud . '' Anda sudah bernazar



~ Entri Cik Misa ~
thx guys follow blog Cik Misa 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~Pecah kaca, pecah gelas, Sudah baca harap balas~